.

Thursday, November 22, 2012

Diriku di matrik pineng :)

10.11...(22.11) aku 

Biarpun aku sendiri kadang kala terfikir balik, macam mana aku boleh sampai ke pineng??..haha..aku pun tak perasan masa berlalu dengan pantas..saat aku terkenang kembali barulah macam2 datang..hehe..first aku pun tak reti nak pilih nak amek diploma atau matrik jee..aku tak boleh nak apply asasi, kalau bole aku memang nak pun..ye la aku bukan orang yang pandai seperti yang lain..so aku kene pilih antara diploma ataupun matrik jee..

Aku dapat matrik kat pineng and aku dapat politeknik akauntansi kat johor atau melaka( dah lupe dah) haha...dua2 jauh...aku tak tau nak pilih mana..

At last aku buat istikarah ..Alhamdulillah..mak aku kata pergi matrik..aku buntu saat tu..aku ikut tapi aku rasa itulah keputusan yang aku buat yang dibantu oleh Allah..perjalanan aku senang pergi kesana..

Sampai aku disana..still rasa macam ganjil ,,maklumlah tak pernah pergi sejauh ini..pernah balik kampung je la..itupun kat perak je..tak pernah sejauh ini lagi..haha..hari pertama dan masa orentasi memang rasa lambat gile masa berlalu rasa mcm keseorangan ...aku memang keseorangan sampai sekarang..tiada teman yang setia dekat aku..mungkn aku terlampau manja ..tapi itulah aku...sekarang aku jatuhs kelembah masalah..aku sedar aku siapa..kini nama aku buruk ...aku!! aku !! huh !! okay fine aku bla...ini lah setakat ini kawan aku yang baik..sahabat <3 




No comments:

Post a Comment